» Regulamin

LOKOmodele - Sklep internetowy

(dawniej w Warszawie przy ul. Podchorążych 18)
e-mail: lokomodele1@poczta.onet.pl
tel. 501 263 964

Regulamin

Dokumenty sprzedaży dotyczące artykułów znajdujących się w niniejszym sklepie Lokomodele wystawiane są przez firmę MARAND Andrzej Głowacz wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy pod nr 27556. Siedziba firmy mieści się w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 28/39, nr Regon 010495086.
 
Zamówienia należy składać za pośrednictwem strony internetowej www.lokomodele.pl
 
W wyjątkowych okolicznościach zamówienie można złożyć:
telefonicznie: 501 263 964
mailowo:  lokomodele1@poczta.onet.pl
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Na stronach w innej wersji językowej ceny podawane są w odpowiednich walutach. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.

Procedura zamawiania

W celu wysłania zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych jako niezbędnych do realizacji zamówienia, oraz naciśnięcie przycisku " potwierdź zamówienie z obowiązkiem zapłaty".
W celu wyjaśniania ewentualnych wątpliwości związanych ze złożonym zamówieniem prosimy o podawanie kontaktowego numeru telefonu.
Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży ze sklepem Lokomodele.
Przed wpłatą prosimy poczekać na potwierdzenie mailowe lub telefoniczne dostępności towarów.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail potwierdzenia i specyfikacji zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar, paragonu lub  faktury VAT. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.
Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem 501 263 964 lub  email-em na adres lokomodele1@poczta.onet.pl.
W przypadku braku towaru wysyłka zostaje wstrzymana do czasu wyjaśnienia z klientem sposobu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Klient wybiera sposób płatności i wysyłki towarów.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki podczas procesu zamawiania.
Wyjątek stanowią zamówienia z przesyłką poza terytorium Polski.
W tych przypadkach koszty przesyłki naliczane są indywidualnie w zależności od wagi towarów i kraju przeznaczenia .
Gwarancja
Wszystkie towary objęte są 12-to miesięczną gwarancją.

Metody płatności

Preferujemy płatność z góry przelewem na konto firmowe lub gotówką przy odbiorze osobistym.

Sposób wysyłki

Towary wysyłamy drogą pocztową:
Przesyłką ekonomiczną, koszt 16 zł, czas dostarczenia 2-3 dni
Przesyłką priorytetową, koszt 17,22 zł, czas dostarczenia 1-2 dni
W sieci paczkomatów INPOST 11,50 zł,czas dostarczenia 2-3 dni
lub kurierem, koszt 19 zł, czas dostarczenia 2-3 dni
W przypadkach, gdy nie można automatycznie określić kosztu dostawy , w szczególności dla towarów długich jak tory flex, maty zwijane, deseczki i listwy balsowe oraz dla profili aluminiowych, koszt dostawy będzie ustalony indywidualnie. W takim wypadku o wysokości przewidywanego kosztu Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo przed dokonaniem zapłaty.
 

Realizacja zamówienia

Realizacja zamówienia rozpoczyna się w dniu złożenia zamówienia. Wysyłka towarów następuje zwykle w ciągu trzech dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty.
Odbiór osobisty w siedzibie firmy po uprzednim uzgodnieniu terminu.

Zwroty towaru

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki poprzez wysłanie stosownego oświadczenia pocztą na adres siedziby, lub drogą mailową na adres lokomodele1@poczta.onet.pl.
Zwracany towar należy odesłać na koszt nadawcy, z dopiskiem „zwrot sklep internetowy”.  Można dołączyć otrzymaną wraz z nim fakturę lub paragon. 
W przypadku odstąpienia od umowy lub reklamacji zawartą transakcję można udokumentować również za pomocą potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej zapłaconej cenie towaru i kosztu dostarczenia go do Klienta w najtańszy zaproponowany przez sklep sposób, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, lecz może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego zakupu.
Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Sprzedawca ma prawo do obciążenia dodatkowymi kosztami Kupującego, który odstępując od umowy  odeśle towar ze śladami użytkowania lub uszkodzony, w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

Reklamacje

Jeżeli dostarczona przesyłka ma ślady uszkodzenia powstałe podczas dostawy, konsument może żądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, może odesłać go na koszt nadawcy, przesyłką pocztową na adres MARAND Andrzej Głowacz  00-714 Warszawa ul. Czerniakowska 28/39, z dopiskiem „reklamacja Sklep Lokomodele” oraz poinformować Sklep o zaistniałej sytuacji drogą mailową na adres: lokomodele1@poczta.onet.pl
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, czyli fakturę lub paragon, albo wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności kartą, oraz opis reklamowanej cechy produktu.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru.
W przypadku uzasadnionej reklamacji Koszt przesłania towaru podlega zwrotowi.
W przypadku gdy reklamacja okaże się bezpodstawna i zostanie odrzucona, towar zostanie odesłany na koszt Klienta.
Wzór reklamacyjny dotyczący towarów
Przejdź do strony głównej

Producenci

Zmiana języka

PolskiAngielski

Reklama

  • Rysunki taboru Drawings of the railway, including custom made
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl